piątek, 10 sierpnia 2012

Dziesięć Wspaniałych Powodów do Głosowania Na Zielonych

Wyszukane przez: Karola Króla

  1. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że zysk firmy naftowej w wysokości 4% na litrze benzyny to obrzydliwość, ale jak mój rzad podatkuje ten sam litr benzyny 27.5%, to nie (np. w Australii).
  2. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że mój rząd lepiej wyda pieniądze które Ty zarabiasz, niż Ty byś to mógł zrobić.
  3. Głosowałem za Zielonymi bo wierzę że: „Wolność Słowa” jest dobra TYLKO dotąd, dokąd nikt nie poczuje się urażony.
  4. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że ludzie którzy nie potrafią przewidzieć tego nawet czy jutro będzie padać deszcz, mają prawo jednak powiedzieć nam że, pokrywa lodu na Biegunach stopi się w ciągu 10-ciu lat, jeśli nie zaczniemy prowadzić Toyoty Prius.
  5. Głosowałem za Zielonymi bo: uważam że nielegalni emigranci mają prawo de bepłatnego mieszkania, usług drowotnych, edukacji i pomocy społeczneyj – oraz prawo zmienić NASZE społeczeństwo tak, aby się dostosowało do ICH rządań i wymogów kulturowych.
  6. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że prywatne firmy nie powinny zostać dopuszczone do tworzenia zysków dla siebie. Powinny one zrekompensować tylko swe wydatki, a wszystko co zostanie oddać mojemu rządowi do re-dystrybuowania przez niego w taki sposób jaki my, Zieloni, uznamy za stosowne.
  7. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że  ‘progresywnie oświeceni’ sędziowie powinni przepisywać Konstytucję, co kilka dni, tak aby nadawała się dla wszystkich marginesów społecznych, które w żaden inny sposób, nigdy by nie mogły przepchnąć żadnej swej agendy w głosowaniu.
  8. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że lepiej jest płacić miliardy za naftę, ludziom którzy nas nienawidzą, niż wiercić za własną, bo to może zaniepokoić jakieś „zagrożone gatunki”, żuczka albo żabkę.
  9. Głosowałem za Zielonymi bo: chcę przekształcić Polskę w ‘neutralną-węglowo zieloną ekonomię’ aby tworzyć miejsca pracy – nawet jeśli Hiszpania już udowodniła że zielona ekonomia niszczy trzykrotnie więcej miejsc pracy niż tworzy, i prowadzi do 20 procentowego bezrobocia.
  10. Głosowałem za Zielonymi bo: wierzę że mam głowę tak solidnie ustawioną w kierunku pilnowania spraw własnego zadka, że jest absolutnie nieprawdopodobne abym kiedykolwiek spojrzał na inny punkt widzenia.
„Tylko między uszami Zielonego istnieje prawdziwie dzika przyroda ”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój komentarz. To bardzo ożywia każdy blog i pomaga również w jego redagowaniu.